انتقام چلسي از منچستريونايتد در جام اتحاديه
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

 


در جام اتحاديه فوتبال انگليس چلسي در خانه منچستريونايتد را در جدالي نفس گير شکست داد و ليورپول و تاتنهام با شکست برابر حريفان از دور رقابت ها حذف شدند.


دور يک هشتم نهايي ديدارهاي جام اتحاديه فوتبال انلگيس با برگزاري 3 ديدار به پايان رسيد.

به گزارش فارس،در مهم ترين ديدار اين مرحله تيم هاي چلسي و منچستريونايتد در استمفورد بريج لندن با يکديگر روبه رو شدند. اين ديدار در واقع تکرار ديدار يکشنبه گذشته در ليگ برتر انگليس بود که به پيروزي يونايتدها در زمين چلسي انجاميده بود.

در آن ديدار مارک کلاتنبرگ، داور مسابقه 2 بازيکن از چلسي را از زمين اخراج و گل سوم يونايتدها را نيز که آفسايد بود به اشتباه صحيح اعلام کرد. پس از اين ديدار تعدادي از بازيکنان چلسي مدعي شدند کلاتنبرگ در جريان ديدار با کلمه هاي نامناسبي با آنها صحبت کرده و به جان اوبي ميکل، هافبک رنگين پوست اين تيم توهين نژاد پرستانه کرده است. باشگاه چلسي اعلام کرد از اين داور شکايت خواهد کرد و اتحاديه داوران حرفه اي نيز حمايت کامل خود را از کلاتنبرگ اعلام کرد. حال هنوز سرنوشت اين ديدار مشخص نشده که اين 2 تيم در چارچوب جام اتحاديه به مصاف يکديگر رفتند.

در اين ديدار که بيش از 41 هزار تماشاگر آن را از نزديک تماشا کردند رايان گيگز، هافبک ولزي منچستريونايتد در دقيقه 22 گل نخست بازي را وارد دروازه ميزبان کرد. دقيقه 31 داويد لوييز از روي نقطه پنالتي کار را به تساوي کشاند و در دقيقه 43 خاوير هرناندز گل دوم يونايتد را وارد دروازه چلسي کرد تا تيمش را در خانه حريف پيش بيندازد.

دقيقه 52 گري کيهيل گل تساوي آبي هاي لندن را زد ولي 7 دقيقه بعد و در دقيقه 59، ناني بار ديگر يونايتدها را پيش انداخت. نتيجه 3 بر 2 تا دقيقه 94 پا بر جا ماند تا اينکه داور با اعلام ضربه پنالتي به سود چلسي تصميم جنجالي را گرفته باشد. ادن ازرد از روي نقطه پنالتي کار را به تساوي کشاند تا بازي وارد وقت هاي تلف شده شود.

دنيل استاريج دقيقه 97 و راميرس 116 براي چلسي گل زدند تا اين تيم در آستانه پيروزي قرار بگيرد. گل دقيقه 120 رايان گيگز از روي نقطه پنالتي نيز به يونايتدها کمکي نکرد تا آنها در اين ديدار شکست خورده و از راهيابي به مرحله بعد باز بمانند.

نتيجه ساير ديدارها به شرح زير است:

ليورپول يک – سوانسي 3

لوييس سوارز 76 براي ليورپول

چيکو 34، داير 72، دگوزمن 94 براي سوانسي

نورويچ 2 – تاتنهام يک

فرتونگن 84 (گل به خودي)، جکسون 86 براي نورويچ

گرت بيل 66 براي تاتنهام



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 108418
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12